Fleur op avontuur in Suomi!

Nog 12 dagen!

Hallo daar,

Ik heb gister(eindelijk)mijn plaatsing gehoord, dus ik vond het wel tijd voor me eerste verhaaltje! Ik ben geplaatst vlakbij Kumasi, een grote stad,een uurtje rijden vanaf accra, in het stadje Mampong. Ik ga daar vrijwilligerswerk doen bij het Mampong babies home, waar kinderen worden verzorgd t/m 9 jaar! De takeninhet weeshuiszijn; de kinderen aankleden, eten geven, hun bruine billen afvegen, met ze spelenen vooral heel veel knuffelen! Ik heb al wat knuffels en rammelaars gekregen, dus die zullen daar goed van pas komen!Ookheb ikhier en daar al wat foto's gezien en wat blogs bekeken van mensen die daar al vrijwilligerswerk hebben gedaan en ze hebben het erg naar hun zin gehad, dus dat is een goed teken!

Het gastgezin waar ik de aankomende twee maanden verblijf woont in een flat(je), (jammer genoeg dusniet in een van poep gemaakt hutje, haha), op tien minutenloopafstandvan het weeshuis.Het gezin bestaat uit: Moeder Mavis, vader Richard, dochters Rejoice(6) en Kathy(3) en zoontje David van twee! Ik vind het echtsuper leuk dat twee zusjes en een broertje heb. Ben heel erg benieuwd hoe mijn gastgezin zal zijn!

Ik kan ook al een paar woordjes twi, dat is de taal die ze daar spreken naast engels. Maakye is goedemorgen, eti sen? is hoe gaat het? en Medaasi is dankje!Dus kan al best een gesprekje voeren, haha!

Ik heb er nu echt wel zin in! M'n koffer ligt al midden in de kamer, nog welleeg, maar diezal nu langzamerhand gevuld gaanworden!Aankomende week nog de laatstespullen kopenen een kleine afscheidsborrel voor vrienden en dan is het zover!

Aaaaaaaaaaaaaah, zo raar dat ik over 12 dagen in Ghana zit!

Groetjeeeeees

Reacties

Reacties

Mies

hey fleurtje
echt super vet dat je dit gaat doen
heb echt respect voor jou!!
alvast heel veel plezier (maar we zien elkaar vast nog wel voordat je vertrekt) dan heb ik het maar vast gezegd ;)
ik ga je volgen!!
xxxxx

mama Marion

Ha Fleur,

Wat een avontuur ga jij ( en daarmee ook wij) tegemoet. Een levenservaring, die niemand je af kan nemen. Geniet er van en laat ons meegenieten!!

Ga je missen......

Marion

PP

Super Gaaf, bijna is het zover, ga ervan genieten en laat ons thuis meegenieten.
Je weet het; je mag niet zonder shirt thuiskomen.

Xpp

Yvonne, collega van je bij Proba

Beste Fleur,

Ik wil jouw een goede reis toewensen, en ga er wat van maken. Ik hou je site bij dan lees ik hoe het met je gaat.
Geniet ervan.

Groetjes en tot ziens

Brigitta

Hoi Fleur, geniet van je reis, neem alle ervaringen mee.

Veel plezier en goede reis.

moeder van naomi tukker

Hoi Fleur , ik heb net je site gekregen van naomi ik ga je zeker volgen. Geweldig dat je dit doet een hele ervaring die je je hele leven bij blijft, super.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active